Reklám elhelyezése az Admin link fölé

Szerző
Üzenet
zsibi
Regisztrált tag
Regisztrált tag


Csatlakozott: 2007.08.01. Szerda 16:37
Hozzászólások: 2
Hozzászólás Elküldve: 2007.08.01. 16:43    Hozzászólás témája: Reklám elhelyezése az Admin link fölé
Hozzászólás az előzmény idézésével
Sziasztok.Röviden;Egy szalagreklámot szeretnék elhelyezni vizszintesen az oldlam aljára kb az Admin link fölé,de sajnos nem tudom sehol beállítani!?Ez ügyben kérnék segítséget tőletek,(HTMLben) próbálkoztam,de nem tudom hogy hol kéne kutakodnom,de még nagyon kezdő vagyok.Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok.
barcsisc.atw.hu

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Alfika
Gyakorlott phpBB-s
Gyakorlott phpBB-s


Csatlakozott: 2006.04.02. Vasárnap 1:00
Hozzászólások: 163
Hozzászólás Elküldve: 2007.08.01. 16:48    Hozzászólás témája: Re: Reklám elhelyezése az Admin link fölé
Hozzászólás az előzmény idézésével

zsibi írta:

Sziasztok.Röviden;Egy szalagreklámot szeretnék elhelyezni vizszintesen az oldlam aljára kb az Admin link fölé,de sajnos nem tudom sehol beállítani!?Ez ügyben kérnék segítséget tőletek,(HTMLben) próbálkoztam,de nem tudom hogy hol kéne kutakodnom,de még nagyon kezdő vagyok.Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok.
www.barcsisc.atw.hu
A templates/canverRed/overall_footer.tpl fájlban ez a sor az admi link /vagy valami nagyon hasonló :)

Kód:

<div align="center"><span class="genmed"><br />{ADMIN_LINK}<br /></span>


Értelemszerüen ha elé szeretél rakni bármit,azt e sor fölé rakd.
_________________
Üdw: Alfika

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
zsibi
Regisztrált tag
Regisztrált tag


Csatlakozott: 2007.08.01. Szerda 16:37
Hozzászólások: 2
Hozzászólás Elküldve: 2007.08.01. 20:14    Hozzászólás témája: Re: Köszönöm a tanácsokat
Hozzászólás az előzmény idézésével