Autók
Szerző
Üzenet
Azt hiszem megtaláltam... ezt.
Végre egy normális oldal amiből megtudhattam azt, amit tudnom kell a Mazda RX8-ról (főképp azt, hogy 10 millió forint) .
Végre egy normális oldal amiből megtudhattam azt, amit tudnom kell a Mazda RX8-ról (főképp azt, hogy 10 millió forint) .
Hát nem egy olcsó mulatság. Egy ilyen vásárlásában gondolkozol?
_________________
<M>
_________________
<M>
pstvfan írta:
Hát nem egy olcsó mulatság. Egy ilyen vásárlásában gondolkozol?
Szerk.: Először is Samarat azért vennék, mert ahhoz viszonylag olcsón hozzá lehet jutni (használtan persze) és egy mai napig jól használható autóról van szó.
Mazda RX8 meg a kinézete és a teljesítménye miatt is tetszik (szerintem kinézetre még egy ferrarinál is szebb).
Ami azt illeti nekem a most forgalomban lévő autók közül 2tetszik:
Az egyik a Lada Samara, ami az egyszerűsége miatt tetszik.
A másik pedig a Mazda RX8.
A hozzászólás legutóbb Thomas RC által 2008.04.29. 18:47-kor lett szerkesztve, összesen 1 alkalommal.
Fő a kitartás. Én például mindent megunok egy idő után....
_________________
<M>
_________________
<M>
Hát a kulcstartómon ez áll:
Érdekes, de a kiemelt rész tökételesen igaz rám .
Idézet:
Tamás
Az arameous Teomo
névből ered.
Jelentése iker.
Alaposan átgondolja
döntéseit, komoly.
Sohasem kapkod.
Megfontoltságához
illő jó humora van.
Thomas RC: ha ezzel szembeállítom azt, hogy amióta itt olvaslak, hány oprencert használtál, akkor ebben nem vagyok olyan biztos ... (No offence meant!)
Az RX8-cal kapcsolatban meg egyet vegyél figyelembe... Ismerős mesélte, akinek volt egy, három hónapig. Az az autó egy benzintemető! Igaz, teljesít rendesen, de országúton 15, városban 22 liter alá nem lehetett vinni a fogyasztását. Ráadásul Wankel-motoros, aminél még annak sincs túl nagy esélye, hogy találsz egy jó szakit, aki megoldja azt, amit a gyári szerviz nem. (Bár lehet, hogy létezik Otto-motoros változata is, nem tudom. Annyira sosem érdekelt.)
Ja, az UFÓ-t nem Kanizsán fotóztam, hanem Budapesten, a Gellért térnél. csak megjegyzem, hogy a digitális fényképezőgép, amivel a kép készült, az akkori csúcstechnika volt, 640*480-as maximális felbontással, és 4MB belső memóriával. Kártya még nem volt hozzá... Mindez úgy '97 - 98 táján. A gép típusa Casio QV-100 bírt lenni. Most a telefonom 3Mpx-es Sic transit gloria mundi! (Szerencsére.)
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
Az RX8-cal kapcsolatban meg egyet vegyél figyelembe... Ismerős mesélte, akinek volt egy, három hónapig. Az az autó egy benzintemető! Igaz, teljesít rendesen, de országúton 15, városban 22 liter alá nem lehetett vinni a fogyasztását. Ráadásul Wankel-motoros, aminél még annak sincs túl nagy esélye, hogy találsz egy jó szakit, aki megoldja azt, amit a gyári szerviz nem. (Bár lehet, hogy létezik Otto-motoros változata is, nem tudom. Annyira sosem érdekelt.)
Ja, az UFÓ-t nem Kanizsán fotóztam, hanem Budapesten, a Gellért térnél. csak megjegyzem, hogy a digitális fényképezőgép, amivel a kép készült, az akkori csúcstechnika volt, 640*480-as maximális felbontással, és 4MB belső memóriával. Kártya még nem volt hozzá... Mindez úgy '97 - 98 táján. A gép típusa Casio QV-100 bírt lenni. Most a telefonom 3Mpx-es Sic transit gloria mundi! (Szerencsére.)
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
Igen, ez sajnos köztudott, hogy az RX8 zabálja az üzemanyagot . De szerintem akinek van pénze egy RX8-ra annak üzemanyagra is van pénze . Szakembert meg nem kell keresnem, mert a családban van egy .
Elolvastam az irományokat.
Ezt nem teljesen értem:
Illetve a technikai adatok szerint:
22liter alatt van a fogyasztása akármelyiket is nézem (és a 231 LE-s modellről van szó).
Ezt nem teljesen értem:
Idézet:
A vezető látómezejét a fordulatszámmérő határozza meg, a mutató nulla állásával "hat óránál", ami csak a legkiválóbb sportautók jellegzetessége
Idézet:
Város l/100km 15,6
Városon kívül l/100km 8,7
Vegyes l/100km 11,2
Ki hiszi el, hogy ki tudom rakni 1 lépésből a rubik kockát ?
Hova tudod kirakni a Rubik-kockát?
A katalógusadatok szépek, de ritkán fedik a hétköznapi életben tapasztalható valóságot. No meg egy ilyen autónál igencsak befolyásoló tényező a jobb cipő mérete...
A Wankel-motorhoz is értetek? Mert a nevezett RX8-as Wankel-motoros volt.
A 15 literes fogyasztással még ki is egyeznék, azt hajdan a Wartburgom is bírta produkálni (bár ha nem nyomtam neki, mint állat, akkor megelégedett 8,5 literrel is, városban), és az a kis Peugeot 206cc is, amit időnként használni szoktam (kölcsönbe). Igaz, 2000-es benzines, 100kW-os motorral (durván 150LE). Szinte fizikai fájdalmat okoz normálisan közlekedni vele, annyira sportos, és a pici méreteihez brutálisak a menettulajdonságai. (Dobál is rendesen, olyan sportfutóműve van, hogy ha átmész egy ötforintoson, meg tudod mondani, fej, vagy írás volt felül.) Persze ha nem élvezkedem az erejével, meg lehet állni 7,5-8 literes fogyasztásnál is, csak akkor semmi feeling. Az ilyen közlekedésre ott a saját kocsim, ami nem gyorsul úgy, de nem is ráz, és nem is annyira szomjas.
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
A katalógusadatok szépek, de ritkán fedik a hétköznapi életben tapasztalható valóságot. No meg egy ilyen autónál igencsak befolyásoló tényező a jobb cipő mérete...
A Wankel-motorhoz is értetek? Mert a nevezett RX8-as Wankel-motoros volt.
A 15 literes fogyasztással még ki is egyeznék, azt hajdan a Wartburgom is bírta produkálni (bár ha nem nyomtam neki, mint állat, akkor megelégedett 8,5 literrel is, városban), és az a kis Peugeot 206cc is, amit időnként használni szoktam (kölcsönbe). Igaz, 2000-es benzines, 100kW-os motorral (durván 150LE). Szinte fizikai fájdalmat okoz normálisan közlekedni vele, annyira sportos, és a pici méreteihez brutálisak a menettulajdonságai. (Dobál is rendesen, olyan sportfutóműve van, hogy ha átmész egy ötforintoson, meg tudod mondani, fej, vagy írás volt felül.) Persze ha nem élvezkedem az erejével, meg lehet állni 7,5-8 literes fogyasztásnál is, csak akkor semmi feeling. Az ilyen közlekedésre ott a saját kocsim, ami nem gyorsul úgy, de nem is ráz, és nem is annyira szomjas.
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
Nem hova, hanem hogyan !
A válasz pedig egyszerű: Megkérem egy haverom, hogy szedjen elő egy előre kirakott Rubik kockát, és valamelyik irányba tekerjen rajta egyet. Ezután megkérem rá, hogy adja oda a kockát, és én 1 lépésből ki is tudom rakni .
Wankel-motorral eddig csak 1-szer volt dolgunk, akkor is csak egy motor csere volt (a motor belsejében az alkatrészek valamiért ripityára törtek, úgyhogy csak a csere maradt. Mivel a bontókban nem voltak ilyen motorok, ezért eredetit kellett vennie a tulajdonosnak, aminek iszonyatos ára volt).
Peugeut 206cc-t ismerem, mert a szembeszomszédomnak egy olyanja van immáron 6éve. Ami a közlekedést illeti: mit vártál egy sport autótól ? Hozzákell szokni a vezetéséhez és utána már nem okoz "fizikai fájdalmat" menni vele. Mondjuk az is igaz, hogy én még közúton nem vezettem sport autót, csak egy mindentől elzárt, elhagyatott rutinpályán (akkor is csak tesztelni vittük el a kocsit, mert volt egy fékrendszer csere és teszteletlenül nem érdemes átadni a kocsit. Aztán mivel a rutin pálya felé jártunk, ezért oda is bementünk)...
A válasz pedig egyszerű: Megkérem egy haverom, hogy szedjen elő egy előre kirakott Rubik kockát, és valamelyik irányba tekerjen rajta egyet. Ezután megkérem rá, hogy adja oda a kockát, és én 1 lépésből ki is tudom rakni .
Wankel-motorral eddig csak 1-szer volt dolgunk, akkor is csak egy motor csere volt (a motor belsejében az alkatrészek valamiért ripityára törtek, úgyhogy csak a csere maradt. Mivel a bontókban nem voltak ilyen motorok, ezért eredetit kellett vennie a tulajdonosnak, aminek iszonyatos ára volt).
Peugeut 206cc-t ismerem, mert a szembeszomszédomnak egy olyanja van immáron 6éve. Ami a közlekedést illeti: mit vártál egy sport autótól ? Hozzákell szokni a vezetéséhez és utána már nem okoz "fizikai fájdalmat" menni vele. Mondjuk az is igaz, hogy én még közúton nem vezettem sport autót, csak egy mindentől elzárt, elhagyatott rutinpályán (akkor is csak tesztelni vittük el a kocsit, mert volt egy fékrendszer csere és teszteletlenül nem érdemes átadni a kocsit. Aztán mivel a rutin pálya felé jártunk, ezért oda is bementünk)...
szerintem ezzel a rubik kockás mutatvánnyal elmehettél volna Uri Geller utódjának.
_________________
<M>
_________________
<M>
Szerintem meg bekerülhettem volna a Guiness rekordok könyvébe .
Hogy mit várok egy sportautótól? Éppen ezt: menjen, mint állat. És hogy mit várok az utaktól? Nem azt, ami van... Nem is szokták érteni, hogy amikor a Hungária körúton megyek vele, valahol az Egressy útnál eltűzök a többiek elől, a Thököly útnál meg szépen beérnek és lehagynak - de a keresztező villamossinek (amiken több mint tíz éve nem ment villamos) olyanokat dobálnak az autón, hogy az sem a futóműnek, se nekem nem tenne jót. Kicsit olyan, mint az az angol lottóreklám, amikor a csajnak ki kell szállnia a Lamborghiniből, amíg az apjukom átmegy a fekvőrendőr felett...
Egy baja van a kis 206cc-nek: túlságosan női-autó formájú. Egyéb tulajdonságaiban nem az, de mindig elég furcsán néznek, amikor én szállok ki belőle...
Azért jó érzés ám, amikor egy autóval versenyre lehet kelni a motorosokkal. Persze lehagynak, de elég csodálkozva, merthogy sokkal később, mint hinnék. És a kabriózás még fílingben is emlékeztet a motorozásra. Mondhatni cool - főleg, ha nincs elég meleg hozzá.
(Egy ismerős azzal szórakozott, hogy az Audi TT kabrió tetejét leeresztette a hóesésben, klímát belőtte +28 fokra, baseball sapkát hátrafordította, d'n'b CD "max hangerőre", és irány a város - történetesen nem Budapest, hanem egy kisebb, nem túl messze tőle. Nem is néztek rá furcsán...)
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
Egy baja van a kis 206cc-nek: túlságosan női-autó formájú. Egyéb tulajdonságaiban nem az, de mindig elég furcsán néznek, amikor én szállok ki belőle...
Azért jó érzés ám, amikor egy autóval versenyre lehet kelni a motorosokkal. Persze lehagynak, de elég csodálkozva, merthogy sokkal később, mint hinnék. És a kabriózás még fílingben is emlékeztet a motorozásra. Mondhatni cool - főleg, ha nincs elég meleg hozzá.
(Egy ismerős azzal szórakozott, hogy az Audi TT kabrió tetejét leeresztette a hóesésben, klímát belőtte +28 fokra, baseball sapkát hátrafordította, d'n'b CD "max hangerőre", és irány a város - történetesen nem Budapest, hanem egy kisebb, nem túl messze tőle. Nem is néztek rá furcsán...)
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
HoremWeb írta:
Egy baja van a kis 206cc-nek: túlságosan női-autó formájú. Egyéb tulajdonságaiban nem az, de mindig elég furcsán néznek, amikor én szállok ki belőle...
Az autó fenntartása meg egy vagyon: Egy gumi (ha cserélni kell) közel 50-55 ezer HUF.
HoremWeb írta:
Azért jó érzés ám, amikor egy autóval versenyre lehet kelni a motorosokkal. Persze lehagynak, de elég csodálkozva, merthogy sokkal később, mint hinnék.
HoremWeb írta:
(Egy ismerős azzal szórakozott, hogy az Audi TT kabrió tetejét leeresztette a hóesésben, klímát belőtte +28 fokra, baseball sapkát hátrafordította, d'n'b CD "max hangerőre", és irány a város - történetesen nem Budapest, hanem egy kisebb, nem túl messze tőle. Nem is néztek rá furcsán...)
A mai utak állapotáról meg annyit, hogy Egerben valahol van egy olyan út (ha nem javították már fel), ami rosszabb mint egy Budapesti kátyús autóút.
Ha jól emlékszem az egri várat kerestük (nyaraláskor), de azért előtte inkább körbe kocsikáztuk a várost. Szóval megyünk szépen, aztán mikor egy lefelé vezető úton haladunk egyszer csak elkezd az autó vadul rángatózni 25km/h-nál ! És ez ment ~15percen keresztül. Az egész út olyan sz*r volt, hogy -bár lassan mentünk- többször is leért a kocsi alja (Renault Megane az autó, annak pedig nincs túl lent a hasmagassága). Annál rosszabb utat sosem láttam eddig.
Szerk.: Ha már az utaknál tartunk... Palin környékén a temető felé van a kedvenc lejtőm. Az egy olyan lejtő ami elég simának mondható, és mikor valaki azon a lejtőn 60-al végigmegy, akkor olyan érzése van, mintha súlytalan lenne. Eszméletlen érzés az, ahányszor palinban járunk a mamámnál, annnyiszor elmegyünk ehhez az úthoz . Egyszerűen nem lehet megunni ezt az érzést... .
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.