Témák láthatóságának engedélyezése userenként

Szerző
Üzenet
slaney
Regisztrált tag
Regisztrált tag

Hozzászólás Elküldve: 2008.08.29. 12:24    Hozzászólás témája: Témák láthatóságának engedélyezése userenként
Hozzászólás az előzmény idézésével
Sziasztok!

Gondoltam rákérdezek erre a témakörre, mivel nem igazán találtam a fórumban ide vonatkozó bejegyzéseket.

A konkrét kérdésem az lenne (mivel fórum beizzításban, üzemeltetésben még teljesen kezdő vagyok), hogy szerintetek kivitelezhető-e az, hogy az adott fórumban, én mint admin, minden egyes felhasználó esetében meg tudjam határozni (vagy engedélyezni ill. tiltani tudjam), mely témák hozzászólásai láthatóak számára és melyek nem. Akár szintenként állítva, hogy milyen mélységben kezdődjön a korlátozás ill. engedélyezés.

Így előzetesen még annyi kérdésem lenne, hogy amennyiben ez kivitelezhető, pl admin felületről, phpBB2-t, vagy inkább phpBB3-t javasoltok a megvalósításhoz?

Előre is köszi minden segítséget! :)

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
HoremWeb
Gyakorlott phpBB-s
Gyakorlott phpBB-s

Hozzászólás Elküldve: 2008.08.29. 23:02    Hozzászólás témája:
Minden szempontból phpBB3-at javaslom / javasoljuk, mivel a phpBB 2 támogatottsága zűrös határidőn belül megszűnik.

A jogosultságokat a phpBB3-ban igen sokoldalúan lehet állítani, csak meg kell tanulni, hogyan. Elsőre elég bonyolultnak látszik, de valójában egy nagyon jól felépített rendszer teszi lehetővé, hogy szinte bármilyen szempont szerint engedélyezhess és tilthass műveleteket. Tehát ebből a szempontból is a phpBB3 tűnik célszerűbbnek a problémádra.

Kép KEMET = Az Ókori Egyiptom

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Marcee
Adminisztrátor
Adminisztrátor

Hozzászólás Elküldve: 2008.08.30. 18:31    Hozzászólás témája: Re: Témák láthatóságának engedélyezése userenként

slaney írta:

mely témák hozzászólásai láthatóak számára és melyek nem