PHPbb mint vállalati kommunikációs rendszer?

Szerző
Üzenet
egyforumadmin
Gyakorló phpBB-s
Gyakorló phpBB-s


Csatlakozott: 2007.07.26. Csütörtök 18:33
Hozzászólások: 97
Hozzászólás Elküldve: 2011.02.06. 22:05    Hozzászólás témája: PHPbb mint vállalati kommunikációs rendszer?
Hozzászólás az előzmény idézésével
Szerintetek mennyire lenne ez életképes?

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Marcee
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.17. Kedd 1:00
Hozzászólások: 2921
Hozzászólás Elküldve: 2011.02.06. 22:41    Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével
Az attól függ, mire szeretnétek használni, pontosan miket kellene tudnia, hány ember használná...
Elvileg híreket, telefonkönyvet, csoportos beszélgetést / hírlevelet ki lehet vele alakítani, a privát üzenetküldés is megoldható és még egy céges apróhirdetési rendszer is beleférhet :) Van hírcsatornája, ami egy számítógépekre telepített hírolvasóval jelezheti a felhasználónak, ha valami őt is érintő új téma van. A jogosultsági rendszerrel megoldható, hogy mindenki csak a neki szóló dolgokat lássa. Előnye lehet még, hogy a felhasználók LDAP azonosítással is beléphetnek, így ha van valamilyen Windows-os vagy Linux-os hálózatotok, akkor azzal össze lehet kötni. A közös naptár, WIKI oldalak, projektkezelés, időnyilvántartás és hasonlók már csak MOD-olással oldhatók meg.
Kérdés lehet még, hogy a dolgozók hogyan viszonyulnának hozzá, hiszen egy levelezőklienshez képest összetettebb a kezelése felhasználói oldalról is.

A lényeg, hogy a feladathoz válasszátok az eszközt, és ne fordítva. Nem vagyok otthon a vállalati belső rendszerekben semmilyen oldalról, ezért nem tudok konkrét programokat ajánlani* neked. Keressetek párat, töltsétek le, telepítsétek, aztán hagyjátok meg azt, amelyik nektek a legjobb.

* csak talán ezt: Open Atrium, elvileg Drupal alapú, így milliónyi modult fogtok találni hozzá. Ezt sem használtam még soha, nem tudom milyen lehet, de egy próbát megér, ha nem szeretnétek házon belül túl sokat barkácsolni.

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
egyforumadmin
Gyakorló phpBB-s
Gyakorló phpBB-s


Csatlakozott: 2007.07.26. Csütörtök 18:33
Hozzászólások: 97
Hozzászólás Elküldve: 2011.02.07. 00:10    Hozzászólás témája:
Hozzászólás az előzmény idézésével
Köszönöm a választ!
Egyenlőre csak cégen belül az osztályok kommunikációját elősegítendő, később a vállalat több telephelyének dinamikus kommunikációjára lenne szükség. Még később pedig arra gondoltunk, hogy vevői support és kommunikáció, probléma kezelés is beleférne.
Tudnia egyenlőre csak annyit kellene, hogy mindenki értesüljön az őt érintő fontos információkról, és erre reagálhasson, később pedig szeretnénk, ha céges tranzakciók kommunikációja is itt folyna. Pl telephelyek közti árú szállítás visszaigazolása, és egyéb tranzakciók megtörténtének nyugtázása.
Első körben kb 50 workstation használná majd későbbiekben 200-250.

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Hirdetés
Hirdetés