Beszélgetés
Szerző
Üzenet
Sziasztok,
Találtam egy képet, amit avatarnak szeretnék használni, csak éppen egy "kicsit" bele kéne szerkeszteni. Itt van ez a kép:
Ez nagyon jó meg minden, de a képen látható nő belerondít, ezért valahogyan ki kéne szedni a képből. A lényeg, hogy csak az üres terem maradjon. Gondolom a válasz valami olyan lesz, hogy "Photoshoppal megcsinálhatod", de ilyen profi szinten még nem értek hozzá.
Persze azért rákérdeznék, hogy ki milyen módszert ismer erre?
Még valami: Nyugodtan lehet azt mondani, hogy keressek olyan képet, amin nincsen senki, de ezért a képért a fél webet átböngésztem és így is csak ezt az egy képet találtam.
Találtam egy képet, amit avatarnak szeretnék használni, csak éppen egy "kicsit" bele kéne szerkeszteni. Itt van ez a kép:
Ez nagyon jó meg minden, de a képen látható nő belerondít, ezért valahogyan ki kéne szedni a képből. A lényeg, hogy csak az üres terem maradjon. Gondolom a válasz valami olyan lesz, hogy "Photoshoppal megcsinálhatod", de ilyen profi szinten még nem értek hozzá.
Persze azért rákérdeznék, hogy ki milyen módszert ismer erre?
Még valami: Nyugodtan lehet azt mondani, hogy keressek olyan képet, amin nincsen senki, de ezért a képért a fél webet átböngésztem és így is csak ezt az egy képet találtam.
Hamarosan kijön a tavasz, ami nem jelent mást, mint hogy... mit is? Ja igen! Beindul a vitorlázó szezon!
Ennek örömére nekiálltam egy saját modellező blog készítésének, gondoltam milyen jó lenne blog formájában népszerűsíteni ezt a sportágat. A blog neve 'modell03' lesz, alatta meg valami alcím, amit még nem találtam ki. A 'modell03' igazából onnét jött, hogy a tárhelyemen modell03 felhasználónévként kaptam helyet a többiek mellett, aztán mostanra megkedveltem valahogy ezt a nevet. Szerintem olyan jól hangzik, és jól is néz ki blogcímként. Ennyit a publikus titokról, hogy modellező blogot fogok indítani...
A közelgő vitorlázó szezon hatására nekiálltam kiválogatni 2009 legjobban sikerült képeit is (köztük az FSR OB 2009 képeit), amit aztán feltettem Flickr-re*. Akinek jó a szeme és be tudja határozni az életkorom, plusz tudja, hogy milyen gépem van, az akár meg is találhat engemet az egyik képen. Aki szeretné megtekinteni a képeket: modell03's photostream.
És ne feledkezzünk meg arról sem, hogy jövő hét csütörtöktől nekiállok folytatni a Pegazust, mivel eléggé le vagyok vele maradva. Valószínűleg a bonyolultabb alkatrészek CNC-vel lesznek kimarva, mert kézi erővel nem biztos, hogy "pár" hét alatt elkészülnék vele.
A Pegazus egyébként egy nagykanizsai modellező által készített kezdő vitorlázógép (pontosabban egy régebbi Pegazus tervrajz felújított változata), teljesen fa építésű, csörlős gép. Repülési tulajdonságairól legyen elég annyi, hogy szinte magától találja meg a termikeket, még irányítani sem kell.
Zenei érdeklődési körömet is sikerült kiterjesztenem az utóbbi 1 hétben, íme a jelenlegi kedvencek listája:
Nightwish - Wishmaster
Nightwish - Wish I Had An Angel
Nightwish - Tutankhamen
* Apropó: Flickr Pro account rendelése PayPal nélkül lehetséges valahogy? Ha igen, akkor merre kell keresgélnem?
Ennek örömére nekiálltam egy saját modellező blog készítésének, gondoltam milyen jó lenne blog formájában népszerűsíteni ezt a sportágat. A blog neve 'modell03' lesz, alatta meg valami alcím, amit még nem találtam ki. A 'modell03' igazából onnét jött, hogy a tárhelyemen modell03 felhasználónévként kaptam helyet a többiek mellett, aztán mostanra megkedveltem valahogy ezt a nevet. Szerintem olyan jól hangzik, és jól is néz ki blogcímként. Ennyit a publikus titokról, hogy modellező blogot fogok indítani...
A közelgő vitorlázó szezon hatására nekiálltam kiválogatni 2009 legjobban sikerült képeit is (köztük az FSR OB 2009 képeit), amit aztán feltettem Flickr-re*. Akinek jó a szeme és be tudja határozni az életkorom, plusz tudja, hogy milyen gépem van, az akár meg is találhat engemet az egyik képen. Aki szeretné megtekinteni a képeket: modell03's photostream.
És ne feledkezzünk meg arról sem, hogy jövő hét csütörtöktől nekiállok folytatni a Pegazust, mivel eléggé le vagyok vele maradva. Valószínűleg a bonyolultabb alkatrészek CNC-vel lesznek kimarva, mert kézi erővel nem biztos, hogy "pár" hét alatt elkészülnék vele.
A Pegazus egyébként egy nagykanizsai modellező által készített kezdő vitorlázógép (pontosabban egy régebbi Pegazus tervrajz felújított változata), teljesen fa építésű, csörlős gép. Repülési tulajdonságairól legyen elég annyi, hogy szinte magától találja meg a termikeket, még irányítani sem kell.
Zenei érdeklődési körömet is sikerült kiterjesztenem az utóbbi 1 hétben, íme a jelenlegi kedvencek listája:
Nightwish - Wishmaster
Nightwish - Wish I Had An Angel
Nightwish - Tutankhamen
* Apropó: Flickr Pro account rendelése PayPal nélkül lehetséges valahogy? Ha igen, akkor merre kell keresgélnem?
Most, hogy van megfelelő vas, kipróbáltam a COD - World at War és COD - Modern Warfare 2 nevezetű FPS játékot.
A Modern Warfare 2-ről igazából semmilyen negatív dolgot nem tudok írni, minden úgy jó ahogy van. Egyetlen egy pályán találkoztam egy olyan buggal, hogy mikor lelőttem egy hostile-t egy épület tetejéről, akkor az rendszeresen lezuhant és fennakadt az épület falán. Ismétlődő bug volt, de a játékélményt egyáltalán nem rontotta el. Ezen kívül a Special OPS-ben a repülőtemetős pályán volt 2 bádogember tetőtől-talpig páncélozott öltözetben (messziről mindig egy futó szemetesnek nézem, ezért neveztem el bádogembernek), akit nem tudtam lelőni. A legidegesítőbb karakterje a játéknak szerintem ez a bádogember, mert még nehéz gépfegyverrel sem lehet lelőni, pedig sokszor volt olyan, hogy beleeresztettem 600 golyót, aztán mindig én húztam a rövidebbet. Egyszer sikerült valahogy ártatlanná tennem, ennek meg is örültem, de aztán a pálya végefelé összetalálkoztam még eggyel, szóval azt a pályát azóta sem tudtam végigjátszani. Értékelésem: 10/10.
A World at War annyira nem fogott meg, mint az MW2, egyrészt azért, mert sok helyen kiszámítható volt, hogy mi fog történni, másrészt a mai modern felszerelések hiánya kicsit visszafogta a játékélményt. Amit nagyon utáltam a játékban, hogy a japán kamikaze katonák szinte majdnem minden második kanyarnál nekem rontottak. Mellesleg előre ki lehetett számítani, hogy ahol nem látsz japánokat vagy gyanúsan csend van, ott pár lépés után neked rontanak. Hogy kikerüljem őket, nekem az volt a taktikám, hogy az ilyen gyanús helyeken óvatosan mentem pár lépést, aztán kapásból elfutottam egy mögöttem lévő menedékhelyre, ahonnan biztonságosan ki tudtam lőni őket.
A másik ami nem tettszett, az az, hogy sok helyen van az a "meghalok" effekt. Most mi a jó abban, hogy nekem csiga lassúsággal kell a földön csúsznom? Modern Warfare 2 végére például abszolút odaillett ez a dolog, de itt nem igazán... A játék legvégén is - mikor a zászlót fel kellett tűznöm a parlament tetejére - lehetett tudni, hogy lesz egy ilyen, mert elég gyanús volt, hogy a zászlót senki nem védte, engem meg csak úgy odaküldtek a zászlóval. A jóslatom persze bevált, mert leszúrt egy német katonaemberke, aztán jött a szokásos "jajjmileszmost Dimitri?" szöveg, de aztán odatudtam kúszni a megadott helyre és feltűzni a zászlót. Értékelésem: 8/10.
A WaW-ról még el kell mondanom, hogy borzalmasan optimalizálták a játékot, csak a hetedik patch után futott rendes sebességgel maximum felbontás mellett közepes-jó grafikai beállítások mellett. De még így is volt több olyan rész, ahol belassult, de még olyannal is találkoztam, hogy 1-2 másodpercre 2-szeresé gyorsult az idő. A Modern Warfare 2-ről elmondhatom, hogy tökéletesen optimalizálták, maximum felbontás és jó grafikai beállítások mellett rendesen futott, sehol nem voltak sebesség anomáliák.
Kedvenc fegyvereim egyébként a WaW-ban az egyik mesterlövészpuska volt. Pontosan nem tudom a nevét hirtelen, de az ismertetőjele az, hogy tenyér méretű töltények kellenek bele és alul-töltős.
MW2-ben a jó öreg P90 vitte a pálmát, kár, hogy az ellenségtől lehetett csak beszerezni. Egyébként a Special OPS is nagyon elnyerte a tetszésemet.
3 újítás, ami tettszett:
- Nincs életerő. Szerintem ez nagyon jó dolog, simán átvehetné a többi játék is. A lényege az, hogy nincs életerő, csak arra kell figyelned, hogy egymás után ne kapjál sok lövést. Ha sok lövést kapsz és elkezd piros lenni a képernyő, akkor csak kell keresni egy fedezéket pár másodpercre és folytatódhat a játék. Nem tudom ki milyen ügyes, de nálam szinte alig volt olyan első próbálkozásra, hogy elbuktam egy küldetést, pedig sok helyen elég nagy tűzerőn kellett helyt állnom. És ez természetesen mindkét játékra vonatkozik.
- Intelligens ellenfelek. Nem mondom, hogy a COD 2-ben vagy 3-ban nem voltak intelligens ellenfelek, de az újabbakban már olyan nagy intelligenciát adtak az ellenségeknek, hogy az már teljesen élethűvé varázsolta a játékmenetet. Mondok egy példát: A COD 3-ban például ha kínálkozó célpont voltam (pl. mesterlövész állásoztam és kilógott a fejem valami mögül), akkor a legtöbb esetben rám sem hederítettek, max. kaptam 1 lövést, de nem többet. A WaW-ban viszont rendesen kaptam minden egyes alkalomnál, mikor kínálkozó célpont voltam. Az utolsó pályán a hatalmas túlerő miatt persze meg is szenvedtem, mert nem találtam olyan fedezéket, ahol nem találtak volna el.
- Segítőtársak. Tudni kell, hogy minden küldetésnél kapok segítőtársakat, nem pedig egyedül vágok neki a frontvonalnak. Bár a COD előző részeiben is volt ilyen, de a legtöbb esetben fájdalmasan béna alakokat adtak mellém, akik egy nyamvadt katonára kilőttek 1 egész tárat, mire leterítették, de olyan is volt, hogy a falat lőtték, merthogy nagyon okos katonáink azt hitték, át tudnak lőni a falon. A WaW-ban (az MW2-ben már nem!) igaz, hogy nem profi céllövőket kaptam, de ha otthagytam őket a frontvonalban akkor simán elintézték helyettem az ellenfeleket rendes idő alatt.
Az MW2-ben talán annyival még fejlettebbek voltak az elvtársaim, hogy ha lemaradtam vagy valami, akkor megvártak és nem mindig rám vártak, hogy "mennyé már előre, ne engem lőjenek le!"
A Modern Warfare 2-ről igazából semmilyen negatív dolgot nem tudok írni, minden úgy jó ahogy van. Egyetlen egy pályán találkoztam egy olyan buggal, hogy mikor lelőttem egy hostile-t egy épület tetejéről, akkor az rendszeresen lezuhant és fennakadt az épület falán. Ismétlődő bug volt, de a játékélményt egyáltalán nem rontotta el. Ezen kívül a Special OPS-ben a repülőtemetős pályán volt 2 bádogember tetőtől-talpig páncélozott öltözetben (messziről mindig egy futó szemetesnek nézem, ezért neveztem el bádogembernek), akit nem tudtam lelőni. A legidegesítőbb karakterje a játéknak szerintem ez a bádogember, mert még nehéz gépfegyverrel sem lehet lelőni, pedig sokszor volt olyan, hogy beleeresztettem 600 golyót, aztán mindig én húztam a rövidebbet. Egyszer sikerült valahogy ártatlanná tennem, ennek meg is örültem, de aztán a pálya végefelé összetalálkoztam még eggyel, szóval azt a pályát azóta sem tudtam végigjátszani. Értékelésem: 10/10.
A World at War annyira nem fogott meg, mint az MW2, egyrészt azért, mert sok helyen kiszámítható volt, hogy mi fog történni, másrészt a mai modern felszerelések hiánya kicsit visszafogta a játékélményt. Amit nagyon utáltam a játékban, hogy a japán kamikaze katonák szinte majdnem minden második kanyarnál nekem rontottak. Mellesleg előre ki lehetett számítani, hogy ahol nem látsz japánokat vagy gyanúsan csend van, ott pár lépés után neked rontanak. Hogy kikerüljem őket, nekem az volt a taktikám, hogy az ilyen gyanús helyeken óvatosan mentem pár lépést, aztán kapásból elfutottam egy mögöttem lévő menedékhelyre, ahonnan biztonságosan ki tudtam lőni őket.
A másik ami nem tettszett, az az, hogy sok helyen van az a "meghalok" effekt. Most mi a jó abban, hogy nekem csiga lassúsággal kell a földön csúsznom? Modern Warfare 2 végére például abszolút odaillett ez a dolog, de itt nem igazán... A játék legvégén is - mikor a zászlót fel kellett tűznöm a parlament tetejére - lehetett tudni, hogy lesz egy ilyen, mert elég gyanús volt, hogy a zászlót senki nem védte, engem meg csak úgy odaküldtek a zászlóval. A jóslatom persze bevált, mert leszúrt egy német katonaemberke, aztán jött a szokásos "jajjmileszmost Dimitri?" szöveg, de aztán odatudtam kúszni a megadott helyre és feltűzni a zászlót. Értékelésem: 8/10.
A WaW-ról még el kell mondanom, hogy borzalmasan optimalizálták a játékot, csak a hetedik patch után futott rendes sebességgel maximum felbontás mellett közepes-jó grafikai beállítások mellett. De még így is volt több olyan rész, ahol belassult, de még olyannal is találkoztam, hogy 1-2 másodpercre 2-szeresé gyorsult az idő. A Modern Warfare 2-ről elmondhatom, hogy tökéletesen optimalizálták, maximum felbontás és jó grafikai beállítások mellett rendesen futott, sehol nem voltak sebesség anomáliák.
Kedvenc fegyvereim egyébként a WaW-ban az egyik mesterlövészpuska volt. Pontosan nem tudom a nevét hirtelen, de az ismertetőjele az, hogy tenyér méretű töltények kellenek bele és alul-töltős.
MW2-ben a jó öreg P90 vitte a pálmát, kár, hogy az ellenségtől lehetett csak beszerezni. Egyébként a Special OPS is nagyon elnyerte a tetszésemet.
3 újítás, ami tettszett:
- Nincs életerő. Szerintem ez nagyon jó dolog, simán átvehetné a többi játék is. A lényege az, hogy nincs életerő, csak arra kell figyelned, hogy egymás után ne kapjál sok lövést. Ha sok lövést kapsz és elkezd piros lenni a képernyő, akkor csak kell keresni egy fedezéket pár másodpercre és folytatódhat a játék. Nem tudom ki milyen ügyes, de nálam szinte alig volt olyan első próbálkozásra, hogy elbuktam egy küldetést, pedig sok helyen elég nagy tűzerőn kellett helyt állnom. És ez természetesen mindkét játékra vonatkozik.
- Intelligens ellenfelek. Nem mondom, hogy a COD 2-ben vagy 3-ban nem voltak intelligens ellenfelek, de az újabbakban már olyan nagy intelligenciát adtak az ellenségeknek, hogy az már teljesen élethűvé varázsolta a játékmenetet. Mondok egy példát: A COD 3-ban például ha kínálkozó célpont voltam (pl. mesterlövész állásoztam és kilógott a fejem valami mögül), akkor a legtöbb esetben rám sem hederítettek, max. kaptam 1 lövést, de nem többet. A WaW-ban viszont rendesen kaptam minden egyes alkalomnál, mikor kínálkozó célpont voltam. Az utolsó pályán a hatalmas túlerő miatt persze meg is szenvedtem, mert nem találtam olyan fedezéket, ahol nem találtak volna el.
- Segítőtársak. Tudni kell, hogy minden küldetésnél kapok segítőtársakat, nem pedig egyedül vágok neki a frontvonalnak. Bár a COD előző részeiben is volt ilyen, de a legtöbb esetben fájdalmasan béna alakokat adtak mellém, akik egy nyamvadt katonára kilőttek 1 egész tárat, mire leterítették, de olyan is volt, hogy a falat lőtték, merthogy nagyon okos katonáink azt hitték, át tudnak lőni a falon. A WaW-ban (az MW2-ben már nem!) igaz, hogy nem profi céllövőket kaptam, de ha otthagytam őket a frontvonalban akkor simán elintézték helyettem az ellenfeleket rendes idő alatt.
Az MW2-ben talán annyival még fejlettebbek voltak az elvtársaim, hogy ha lemaradtam vagy valami, akkor megvártak és nem mindig rám vártak, hogy "mennyé már előre, ne engem lőjenek le!"
KillBill írta:
Látott valaki ötödölőt php-re ?
_________________
Üdv.: fberci
Kereső | Szabályzat | phpBB3 telepítés/frissítés/konvertálás | Útmutatók | Olympus - phpBB3 | Kérlek, ne küldj privát üzenetet nem személyes dologgal kapcsolatban!
Ez
http://samprass.web.elte.hu/webprog/otodolo/index_.html
hm.....
ebből már ki is tudok indulni
remélem sikerül belőle egy jó kis modot kreálni.
http://samprass.web.elte.hu/webprog/otodolo/index_.html
hm.....
ebből már ki is tudok indulni
remélem sikerül belőle egy jó kis modot kreálni.
Thomas RC írta:
Szerintem is jó ez a fórumrendszer, de még ennél is jobb a az smf fórumrendszer (csak ahoz sajnos ha jól tudom mysql 5.x kell).torteo írta:
Bocs ha feleseges a tma de ha akarsz beszélgetni gyere ide!És eggyúttal szeretném azt is elmondani hogy nekem ez a fórumrendszer nagyon elnyerte a tetszésemet!Haljátok adminok:D
KillBill írta:
de rég is volt
KillBill írta:
http://samprass.web.elte.hu/webprog/otodolo/index_.html
Lesz belőle egy jó kis Arcade játék?
_________________
Üdv.: fberci
Kereső | Szabályzat | phpBB3 telepítés/frissítés/konvertálás | Útmutatók | Olympus - phpBB3 | Kérlek, ne küldj privát üzenetet nem személyes dologgal kapcsolatban!
fberci írta:
245 alatt sikerült kitalálnom, hogy mi is a feladat, és hogyan lehet megcsinálni.
Lesz belőle egy jó kis Arcade játék?
2., Már be is építettem szépen fút már csak a nehezebb része van átalakítani úgy, hogy a felhasználók ne csak a gép ellen játszhassanak hanem egymás ellen is.
A pontozás az egyszerűbb
Thomas RC írta:
Zenei érdeklődési körömet is sikerült kiterjesztenem az utóbbi 1 hétben, íme a jelenlegi kedvencek listája:
Nightwish - Wishmaster
Nightwish - Wish I Had An Angel
Nightwish - Tutankhamen
NB. Hagy dicsekedjek: a Wikipédián kiemelt lett a Hafré-piramis című cikkem. És még szerintem is jól sikerült!
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
Mint azt lentebb említettem egy modellező blogot fogok indítani. Nos, ma este ez meg is történt, a blog elérhető az alábbi oldalon: http://modellers.hu . Úgy tervezem, hogy hetente/kéthetente 1-1 összefoglaló bejegyzés lesz az elmúlt napok történéseiről, így kikerülöm azt, hogy pár hónap alatt 50 oldalas lesz a blog.
Üdv. mindenkinek!
Üdv. mindenkinek!
HoremWeb írta:
Nocsak, Thomas, ez meglep. Nekem a legnagyobb kedvenc tőlük a Sleeping Sun, de úgy átalában is kedvelem.Thomas RC írta:
Zenei érdeklődési körömet is sikerült kiterjesztenem az utóbbi 1 hétben, íme a jelenlegi kedvencek listája:
Nightwish - Wishmaster
Nightwish - Wish I Had An Angel
Nightwish - Tutankhamen
Thomas RC írta:
soha nem hallgattam rockot, és nem is fogok
[...]
A rock-ot meg gyűlölöm (nem túlzás ez a szó...), mert szerintem az, hogy úgy énekelnek, hogy "kiköpik a tüdejüket", és az az idegesítő gitár + cintányér kombinációja marha idegesítő*.
[...]
*Minden elismerésem azoknak, akik végig tudnak hallgatni egy rock zenét.
De ha már Nightwish kedvencekről beszélünk, akkor az enyémeim az End Of All Hope és az Over The Hills And Far Away.
Ui.: Már korábban is akartam válaszolni, de csak sokadszori nekifutásra, két hét elteltével sikerült megtalálnom az idézett hozzászólást. Viszont nem értem, miért.
_________________
Üdv.: fberci
Kereső | Szabályzat | phpBB3 telepítés/frissítés/konvertálás | Útmutatók | Olympus - phpBB3 | Kérlek, ne küldj privát üzenetet nem személyes dologgal kapcsolatban!
Örömmel jelentem, hogy Nagykanizsán gyönyörű napos idő van, a hőmérséklet 15°C körül van. A láthatáron felhők nincsenek és szélcsend van. Ez maga a tökéletes iskolaidő, hiszen turbulenciamentes a levegő és nem dobálják a gépet a termikek sem. Bár hétvégére szeles időt mondanak, remélem, hogy 2-3 héten belül stabil tavaszi idő lesz, mert már most repíthetnékem van. Az egyetlen gond csak az, hogy jelenleg nincs működő vitorlázógépem.
HoremWeb írta:
Nocsak, Thomas, ez meglep. Nekem a legnagyobb kedvenc tőlük a Sleeping Sun, de úgy átalában is kedvelem. (Ha ezek után azt írod, hogy Blackmore's Night-ot meg Dead Can Dance-t is hallgatsz, teljesen [de pozitívan] csalódni fogok benned! )Thomas RC írta:
Zenei érdeklődési körömet is sikerült kiterjesztenem az utóbbi 1 hétben, íme a jelenlegi kedvencek listája:
Nightwish - Wishmaster
Nightwish - Wish I Had An Angel
Nightwish - Tutankhamen
NB. Hagy dicsekedjek: a Wikipédián kiemelt lett a Hafré-piramis című cikkem. És még szerintem is jól sikerült!
Elgondolkodtatok már azon, hogy mekkora értéket képvisel a phpbb.hu? Itt a válasz!
Megjegyzés: ez valós értéknek tűnik. Ha viszont a KEMET-et nézem, a Freeweb összértékét adja meg, ami igazán szép és látványos, de nem valós.
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
Megjegyzés: ez valós értéknek tűnik. Ha viszont a KEMET-et nézem, a Freeweb összértékét adja meg, ami igazán szép és látványos, de nem valós.
_________________
Élet, üdv, egészség! - HoremWeb
KEMET = Az Ókori Egyiptom
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.