Pontatlan a dátum (mindig ugyanaz)

Szerző
Üzenet
kemendib
Regisztrált tag
Regisztrált tag
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.03. Péntek 1:00
Hozzászólások: 15
Hozzászólás Elküldve: 2006.02.03. 23:32    Hozzászólás témája: Pontatlan a dátum (mindig ugyanaz)
Hozzászólás az előzmény idézésével
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Egy napot késik a dátumkijelzés a fórumomon... a legújabb változatot használom, freewebes szerveren, eddig minden simán ment, most vettem észre, hogy pontatlan a dátum. Lehet, hogy eddig is az volt, de csak most tűnt fel. Tudtok segíteni, hogy ez mitől lehet? Egyelőre még senki sem szólt érte, de azért vérciki lenne, ha nem tudnám megoldani... amúgy kezdő vagyok, nem értek se PHP-hez, se HTML-hez, csak józan zalai paraszti eszem van :wink: Előre is köszönöm a segítségeteket!:)

Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
fberci
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2005.05.28. Szombat 1:00
Hozzászólások: 7388
Hozzászólás Elküldve: 2006.02.03. 23:38    Hozzászólás témája: Re: Segítség! Pontatlan a dátumkijelzés!
Hozzászólás az előzmény idézésével

kemendib írta:

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Egy napot késik a dátumkijelzés a fórumomon... a legújabb változatot használom, freewebes szerveren, eddig minden simán ment, most vettem észre, hogy pontatlan a dátum. Lehet, hogy eddig is az volt, de csak most tűnt fel. Tudtok segíteni, hogy ez mitől lehet? Egyelőre még senki sem szólt érte, de azért vérciki lenne, ha nem tudnám megoldani... amúgy kezdő vagyok, nem értek se PHP-hez, se HTML-hez, csak józan zalai paraszti eszem van :wink: Előre is köszönöm a segítségeteket!:)
Időzóna jól van beállítva (profilban, admin panelban)?
_________________
Üdv.: fberci
Kereső | Szabályzat | phpBB3 telepítés/frissítés/konvertálás | Útmutatók | Olympus - phpBB3 | Kérlek, ne küldj privát üzenetet nem személyes dologgal kapcsolatban!